Wiggles.xf.cz -

Wiggles.xf.cz -> Wiggles -> Tipy a triky -> Scripty, aneb menime svet

  1. Adi-Buddha
    Neregistrovaný
    # 1. 1. 2009 18.31 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.5
    Toto tema zakladam pro ti, kdo si chteji nejak hru zjednodusit, nebo naopak ztizit a komu nestaci zakladni cheaty, kde si muzete jenom vyvolat par veci.

    Tak abych zacal. Samotna hra je scriptovaci, coz ulehcuje moznost zmeny spousty nastaveni. Bohuzel spousta veci je tam napsana krome anglictiny i v nemcine, tudiz kdo ji neumi, tak bez slovniku mozna bude mit drobny problem, ale fakt jen drobny.

    Vsechny scripty se nachazi ve slozce "\Wiggles\Data\scripts" Dal se to tam uz deli po skupinach.

    Co vse se tam da menit? Tak vse rozhodne nevim, ale na par zajimavych veci jsem prisel, tak se s nimi rad podelim.

    P.S. A nez budete delat nejakou zmenu, hodne radim si zalohovat ten soubor, abyste pripadne nemuseli reinstalovat hru =)
  2. Adi-Buddha
    Neregistrovaný
    # 1. 1. 2009 19.10 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.5
    Ti, kdo z vas hrali si urcite vsimli, ze Wiggl se muze zdokonalovat v ruznych oborech az do 100 bodu. Bohuzel ma taky omezenou kapacitu toho, co se muze naucit, a u kazdeho noveho ditete je to o neco vyssi. Prvnich 5 wigglu co budete mit maji strop celkovych zkusennosti 100, coz znamena, ze kdyz bude hodne kopat a sekad drivi a dostane je oba na 50 a 50, tak uz nic jineho se nenauci, ikdyby to delal.

    Me osobne se to neliblo, protoze kdyz dokazu svyho wiggla casem omladit, a tudiz muze zit skoro nekonecne dlouho (pocitam ti reinkarnace)... pak, dle me, by se s vekem mel stavat moudrejsim a moudrejsim, a v novem... eh... zivote, by se mohl zajimat o neco jineho, ale aby se mu neztratili minule zkusennosti.

    Jak to docilit? Jednoduse tim, ze si zvednu strop ze 100 na neco jineho. Predpokladam, ze 1400 bude akorat. Takze si otevreme soubor "genattribs.tcl" , ktery najdeme v "\Wiggles\Data\scripts\misc\". Znazvu nejspise vidime, ze se bude jednat o generovane attributy, tak si na to kouknem bliz.


    def_attrib atr_ExpMax 0 2 1

    tak z "def_attrib atr_ExpMax" vidime, ze se bude jednat o maximalni strop vsech zkusennosti. To je ta 100ka o ktere jsem mluvil. Kde ji tu vidim? Mno, nejdrive bych mel asi rici, ze ve Wiggles se vse, co se tyka zkusennosti se asi bere procentualne, protoze 100 bodu je ve scriptech 1, a 50 bodu analogicky 0.5 Takze ted urcite uvidime 100 bodu v cisle 1. Co znamena 2 nevim, ale nejspise 200 a to je nejspise maximalni strop zkusennosti noveho ditete (vzdy deti maji o neco vyssi kapacitu zkusennosti nez rodice, ale myslim ze vice nez 200 jsem to nevidel). Aby to bylo fer, nastavime to vse takto

    def_attrib atr_ExpMax 0 14 14

    Co se stalo? Kdyz nactete svou ulozenou hru, tak se nestane skoro nic, a vsechno zustane pri starem. Az nove deti budou mit strop misto 100-200 na celych 1400... Hold budou to chodici budouci wunderkindove, co se budou moci naucit vse na maximum.

    Proc vlastne jen 1400? to jsem si spocital s tech dalsich promenn. Jen dodam, ze se to tam lisi tim, ze druhy sloupec je maximalni hodnota toho konkretniho oboru, a druhy sloupec tolik, kolik to bude umet od zacatku (pozor, to, co budou umet decka se urcuje nejak jinak, a to zavisi na tom, jak moc dobre v tom byli rodice, zatim jsem ale neprisel kde presne se to meni). Takze, jedna se o:

    def_attrib exp_Nahrung 0 1 0 Nahrung // Jidlo
    def_attrib exp_Holz 0 1 0 Holz // Drevo
    def_attrib exp_Stein 0 1 0 Steine // Kamen
    def_attrib exp_Metall 0 1 0 Metalle // Metal
    def_attrib exp_Transport 0 1 0 Transport // Stavba a Doprava
    def_attrib exp_Energie 0 1 0 Alchemie // Alchymie
    def_attrib exp_Service 0 1 0 Service // Sluzby
    def_attrib exp_Kampf 0 2 0 Kampfkunst // Valecnicka umeni
    def_attrib exp_F_Sword 0 1 0 Schwertkampf // Sermovani
    def_attrib exp_F_Twohanded 0 1 0 Zweihandkampf // Obourucni boj
    def_attrib exp_F_Defense 0 1 0 Verteidigung // Obrana
    def_attrib exp_F_Ballistic 0 1 0 Schusswaffen // Strelne zbrane
    def_attrib exp_F_Kungfu 0 1 0 Kungfu // Kung Fu (beze zbrani)

    Valecinska umeni vam roste at uz bojujete cim koliv, a vylezt muze az do 200, zbytek jen do 100. Jde o to, ze nektere veci pozadujou od wiggla mit nejakou konkretni uroven toho daneho oboru, a vetsina veci nevyzaduje obor nad 70, pokud se nemylim, tudiz menit maximalni kapacitu skoro nema cenu. Nadruhou stranu, pokud si reknete, ze aby si clovek mohl pouzivat Svetelny mec, tak potrebuje umeni sermovani 150 (a maximum je jen 100) tak to tady budete muset zmenit na 1.5 Ale s tim si uz pohrajte sami

    Z dalsich attributu zde jsou
    def_attrib atr_Hitpoints 0 1 1 Gesundheit // Zdravi
    def_attrib atr_Nutrition 0 1 0.9 Ernдhrung // Nasyceni
    def_attrib atr_Alertness 0 1 0.9 Aufmerksamkeit // Pozornost
    def_attrib atr_Mood 0 1 0.8 Stimmung // Nalada

    Jak vidite, kdyz se vytvori vasich 5 wigglu, kazdy ma ve zdravi, nalade apd strop 100, a ti vlastnosti o neco nizssi, kdyz si date ti stropy napriklad na 2, tak do nej vleze vic jidla, dokaze vice naodpocinout apd, coz neznamena, ze mu muzete zkratit dobu odpocivani, pac Todle meni jen stropy

    Nakonec def_attrib atr_Damage 0 1 0 urcuje silu zraneni v boji, kterou vas wiggl muze zpusobit. Dat to na 10 a z kazdeho wiggla bude Heracles
  3. Adi-Buddha
    Neregistrovaný
    # 1. 1. 2009 19.45 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.5
    Ted poradim jak na mapu dungu a videni lokaci. Budem si hrat s nekolika soubory, tak po poradku.

    Ve slozce "\Wiggles\Data\scripts\gameplay" jsou 4 (5) souboru ktere vytvari mapy levelu (hlavniho deje). Jsou to v poradi jak je budete hrat "Campaign.tcl", "CampaignMet.tcl", "CampaignKris.tcl", "CampaignLava.tcl". Je tu jeste "Campaign6000.tcl" Netusim presne co to je, ale nejspise se jedna o tutorial.

    Zmenu, o ktere ted budu mluvit, budete muset zmenit v kazdem z techto souboru, ale uvedu to jen na jednom, takze si otevrete "Campaign.tcl" a podivame se hned na to prvni (menit to ale nebudem)

    map create 512 640
    nevim presne co to dela, ale nejspise urcuje velikost mapy (X Y). Pisu to sem schvalne, proto, ze na to budu casem odkazovat

    #set_fow_begin 133
    todle asi nedela nic, pac jsem to ruzne zkousel a na zadnou zmenu jsem neprisel

    set_light_begin 33
    Tak ze slovicka "light" nam ma dojit, ze se bude jednat o svetlo... Jake? Mno, kdyz kopate nejaky tunel, nebo nekde pobihate, tak urcite vsimnete, ze je nejdrive tmavy, a pak se vytvori lampicka a osviti to, sice kdyz odtamtud odejdete, zahali to mlhovina, ale to je jina rec. Takze kdyz priste nekde uvidite neco, kde je sluvko "light" nejspise se bude jednat o praave toto osvetleni mistnosti. V nasim pripade se jedna o tu louku, kde se objevi vasi Wigglove na zacatku. Znamena to, ze bude svetla (kdyz to smazete, bude to jakoby v noci, ale rozhodne to pak bude graficky blbnout)

    set_view
    to znamena kde se vam objevi kamera na zacatku (to je ta loucicka na kterou se koukate)

    Dale jsou pak ruzne dejove mapy, ktere jsou jen v tomto souboru (v tech dalsich 4ech nebudou) a nekde skoro uplne dole je to nejdulezitejsi, kvuli cemu se sem vubec koukame

    set FR [new FogRemover]
    set_undeletable $FR 1
    set_pos $FR {239 14 15}
    call_method $FR fog_remove 0 46 22

    O co se jedna... FogRemover je trida, ktera vam maze tamtu cernou mlhovinu, a zaroven i tu sedou mlhovinu. Nevim kde presne je ta trida a jak ji menit, ale ani to moc nepotrebujem vedet.

    set FR [new FogRemover]
    to znamena, ze se vytvori nejaky bod na mape, ktery se bude starat o mazani mlhy v okoli, zatim ale nic neudela

    set_pos $FR {239 14 15}
    tak co znamena 239 nevim, ale odkazu na to pozdejic, cislo 14 a 15 znamenaji osu X a osu Y... coz znamena, ze mapa sama o sobe ma nejake body 0 a 0, a od nich se na 14 bodu doprava a 15 bodu nahoru zavesi ten puntik

    call_method $FR fog_remove 0 46 22
    tak todle uz rika, ze od toho puntiku, kde se to zavesilo (viz vyse) smerem 46 doprava a 22 nahoru nebude zadna cerna ani sediva mlha.

    set_undeletable $FR 1
    co to dela netusim, ale predpokladam, ze diky tomu tamta mlha na te louce se mi nikdy neobjevovala

    Tak, uz jsme se seznamili, co z toho co dela a proto si udelame svuj vlastni puntik, co nam bude odhalovat celou mapu. Proto si hned pod to vytvorime tito radky

    set UFMAP [new FogRemover]
    set_pos $UFMAP {239 0 0}
    call_method $UFMAP fog_remove 0 -512 -640
    call_method $UFMAP timer_delete 1

    jak vidite, vytvoril jsem puntik jmenem UFMAP, a v zavorkach jsem si nechal cislo 239. Nevim co by se delo, kdybych to zmenil, pac nic spatneho jsem tam neuvidel, ale radeji jsem to nechal stejne, jako to bylo u "FR" upozornuji to schvalne, protoze kdyz budete dodavat tito radky tem dalsim souborum, tak bych radil tam nastavit stejna cisla jako u "FR". Dalsi dve nuly znamenaji, ze to bude v pocatku mapy.

    Hned nize je radek, kde jsou zaporna cisla a pomerne velka. Problem je v tom, ze jsem nevedel jak velka ma byt mapa, a proto ted se odkazuji na ti prvni radky, o kterych jsem mluvil ze zacatku, kde se dle me psala velikost mapy... Hodnoty mam zaporne proto, ze to vse bude jit smerem dolu (s kladnymi hodnotami to jinak nefungovalo)

    call_method $UFMAP timer_delete 1
    Odkud se todle vzalo? Mno, nasel jsem to v uuuplne jinem soubore a uuuplne jine slozce. A ted co to dela. Kdybyjste tento radek nepridali, pak by vas puntik UFMAP odhaloval mapu porad, se vsemi vecmi, a potvorami co budou uvnitr tech jeskynek. A sediva mlhovina by se vlastne ani neobjevovala. Kdyz ale udelate tento radek, tak to znamena, ze hned pri vytvoreni mapy se cela odhali, ale nasledne (po jedne vterine) se to ma cele vypnout, tudiz jako kdyby ten clovicek-puntik odesel jinam a uz se na to misto nekouka... Varuji ale hned, ze jakmile to tak udelate, a spustite novou hru, tak po tom videu, co tam bude se to zacne cca 30 vterinek sekat. Je to proto, ze se objevuje mlha po cele mape najednou, ale pak uz tento problem nebude.

    Ted uz jen dodam tu nejhorsi pravdivou vec. Mapa se vytvari behem hrani, tudiz uuuplne celou mapu stejne hned nikdy neuvidite. Vetsina lokaci se dodava nahodne pri prichodu wiggla dost blizko k nim. Ale ta samotna viditelnost vytvareni map je mnohem vetsi nez viditelnost wiggla. Jinak receno, kdyz jste hrali drive, tak jste vsude videli cernou mlhu, kdyz vas wiggl prichazel k mistum, kde jeste nic neni, hra vytvarela nahodny teren, ktery ale jste jeste nevideli, a museli jse se dokopat az skoro k nemu. S timto trikem, ale uvidite novy teren hned, a pokud to nechate tak jak jsem to psal ja, tak ten teren bude s mlhou, a neuvidite nepratele a veci co jsou v tech jeskynich.

    Jinak receno, kdyz jste hrali drive, meli jste ohranicenou mapu (tu cast, kde uz NECO je), a abyjste alespon tusili co tam je, museli jste behat po cerne mlze ve snaze tam vytvorit velkou jeskyni, a kdyz to neslo, pak nejspise tam Neco bylo, ted to budete videt hned, a pac neuvidite nepratele a veci, aspon budete vedet, kam jit na pruzkum =)

    Jo, a to nejlepsi na konec. Kdyz si takto vytvorite novou hru, kouknete se uuuplne doleva, mozna trocha niz... uvidite zajimave obrazky (nepripomina to nejake video ze hry? =) )
  4. Adi-Buddha
    Neregistrovaný
    # 1. 1. 2009 20.48 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.5
    Taks, s viditelnosti mapy jsme se uz pohrali, ale viditelnost maji i wigglove, i budovy, ktere stoji. Jak menit je? Mno, tak s budovy nejspis bude problem, protoze kazda budova ma svou viditelnost, s wiggly to bude jednodussi, takze si otevreme z "\Wiggles\Data\scripts\classes\zwerg" soubor "ZWERG.TCL" Pokud se nemylim, tak na tento soubor se nasledne odkazuje kdyz se z maleho wiggla dela wiggl dospely. Nekde tam by teoreticky melo byt vedeno i stari, a i jine hodnoty, ale neprisel jsem na to, kde presne. My se ale podivame na mlhu proto si najdeme tento radek:

    set_fogofwar this 14 8
    znamena to, ze wiggl bude videt na 14 eh... stop do sirky a jen 8 do vysky (alespon u te 8micky to tak predpokladam), kdyz jim pridamy 0, tak od te doby nas wiggl bude videt do vsech stran az dokud nenarazi na zed... tudiz bude videt cele skoro cele patro. Nadruhou stranu neuvidi parta ktera jsou o dost vyse, coz je docela prijemne.

    Dodam jen, ze stejny atribut se da zmenit i v souboru "BABY.TCL", ktery je ve stejne slozce. Tim zmenite viditelnost wigglum-detem.
  5. Adi-Buddha
    Neregistrovaný
    # 1. 1. 2009 21.03 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.5
    Co takhle si zahrat kampan, ale za jinou rasu? Teda, rikat vam budou stejne wigglove, ale vypadat budete trebas jako Vampires (ti z 4teho sveta)? Jednoduse:

    otevrte si soubor "CampaignInit.tcl" ze slozky "Wiggles\Data\scripts\gameplay"

    a hned na zacatku vidite par radku jako:

    set_diplomacy 0 1 neutral
    set_diplomacy 1 0 neutral

    tito radky nastavujou diplomaci mezi rasami. 0 znamena vasi rasu, 1 znamena cizi rasu z prvniho sveta, 2 cizi rasu z druheho atd. 0 1 znamena stav Vasi rasy vuci rase z prvniho sveta... ted jsou neutralni. Druhy radek je analogicky: Cizi vuci vam. (7 znamena ten drak, ale tam je to popsane)

    Ale k cemu je nam diplomace, my chceme hrat jinou rasu, proto se kouknem jeste o kus nize a to na:

    set_ownerrace 0 0
    set_ownerrace 1 1
    Taks, prvni sloupec je podobny jako tamto vyse. 0 znamena ze to hrajete vy, 1 ze to hraje rasa z prvniho svetu atd.
    Druhy sloupec uz jsou konkretni rasy. 0 znamena vasi defaultni rasu, tudiz samotni wigglove. 1 znamena rasu z prniho svetu, coz jsou Voodoo, a analogicky dal. Chcete hrat Vampires (z 4teho svetu) tak si to nastavte takto

    set_ownerrace 0 4
    Ted Vy budete mit rasu ze ctvrteho sveta, tudiz tamti cerni, co maji fakt vyybornou cepicku, kdyz maji volno

    Aby se vam to pozdejic nepletlo ve 4tem svete, tak bych radil nastavit aby tam jako nepratele byli vase puvodni rasa neboli

    set_ownerrace 4 0

    Abych ted vse ujasnil. Pokud prohodite zmenu rasy jako jsem uvedl ja, tak si budete stale rikat Wigglove, ale vypadat budete jako Vampires. Zaroven, kdyz budete v 4tem svete, tak vasimi nepratele budou Vampires, co ale budou vypadat jako Wigglove. Snad to neni zmatany =)

    Jo, zkousel jsem zahrat rasu draku (to je ta 7cka) ale nejde to, hazi to chybu =/ Hrat za troly jsem nezkousel, pac nevim jake maji cislo a stejne cokoliv jineho nez 0-4 jako rasa tam nejde =/
  6. Adi-Buddha
    Neregistrovaný
    # 1. 1. 2009 22.00 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.5
    Taks, a ted se podivame na vyrobu. Jak zacit vyrabet uplne nove veci zatim nevim, ale pozmenit jiz stavajici lze. K tomu otevrte soubor "techtreetunes.tcl" z "\Wiggles\Data\scripts\misc" A podivame se na Ohniste(Feuerstelle) a co znamenaji jednotlive casti:

    set tttmaterial_Feuerstelle {Pilzstamm Pilzstamm Stein Stein}
    Toto urcuje material ktery potrebujete k vyrobe tohoto predmetu. V danem pripade potrebujem dve houbove nozky (Pilzstamm) a dva kameny (Stein). Jine materialy vykoukejte z jinych predmetu. A muzete tam nacpat skoro cokoliv. Trebas k vyrobe smazeneho krecka uz nebudete potrebovat jen samotnyho krecka, ale i piva. Nebo k vyrobe kvalitnejsi loznici vyzadujete tu puvodni, apd.

    set tttinvent_Farm {{exp_Holz 0.049} {exp_Nahrung 0.029}}
    Mno, tak tento radek zrovna u Ohniste byl prazdny, tak jsem ho vypujcil z Farmy. Tento radek rika kolik zkusennosti potrebujete v nejakem oboru, abyjste todle mohli vyzkoumat. exp_Holz znamena zkusennost se drevem, a 0.049 znamena cca 5 bodu v umeni Dreva (vzpominate si, jak jsem rikal, ze se tu vse o zkusennostech je v procentech?) Stejne tak exp_Nahrung je zkusennost s jidlem na 3 body.

    set tttgain_Feuerstelle {{exp_Holz 0.01} {exp_Stein 0.01}}
    Tento radek rika kolik zkusennosti vas wiggl ziska, kdyz tento predmet vyrobi.

    set tttinfluence_Feuerstelle {{exp_Holz 0.5} {exp_Nahrung 0.5} {exp_Stein 0.5}}
    co dela tento radek jsem nejak nepochopil

    set tttitems_Feuerstelle {Grillpilz Grillhamster Zelt Hauklotz Steinmetz Feuerstelle}
    Tak tady vidite co dokaze nase Ohniste dokaze vubec vytvorit, kdyz tu vse vynaleznete na maximum

    set tttpreinv_Feuerstelle {Grillpilz Zelt Feuerstelle}
    Tady jsou konkretni vecicky ze senzamy vyse, ktere nemusite vynalezat ale umite rovnou (osobne jsem toto vsude promazal, aby moje wigglove to jeste vynalezali)

    set tttenergyclass_Feuerstelle 0
    cislo 0 v tomto radku znamena, ze neporebuje zadny zdroj energie. 1 by znamenalo, ze vyzaduje alespon energii z behaciho krecka. a 3ka by uz vyzadovala nejlepsi reaktor.

    set tttenergycons_Feuerstelle 0
    todle je doplnek k tomu vyse, a rika, kolik energie spotrebuje jedna vyroba na tomto predmetu. Mno, nase Ohniste zadnou energii nepotrebuje

    set tttfow_x 15
    set tttfow_y 15
    Co se tyce techto dvou radku, vzpominate si, jak jsem rikal, ze kazda budova ma svou viditelnost? Tak to je prave ono. Ohniste hori, a tak vidi 15 eh... stop v okoli. Vetsina budov vidi pak jen 12 apd. (pozor, tato viditelnost je v rozbalenem stavu, v zabalenem stavu je viditelnost nulova a zatim jsem neprisel jak to zmenit)

    Todle se tykalo vyroby, ted se podivame na energii. Jake budovy kolik vytvari energii a jakeho druhu jsou ve stejnem souboru a poznate je dle nize uvedenych radku, ktere ted i rozeberem vice

    set tttenergyrange_Laufrad 20
    Zde je radius ucinnosti (ala rozvod). V tomro pripade to znamena, ze energii ziskaji vsechny budovy co jsou od teto budovy maximalne 20 stop daleko

    set tttenergyclass_Laufrad 1
    Todle znamena druh energie... z 1cky jasne vidime, ze se nejspise jedna o krecka v kole, 2ku ma parovy reaktor, a 3ku ma ten nejlepsi

    set tttenergymaxstore_Laufrad 400
    Zde je maximalni kapacita energie

    set tttenergyyield_Laufrad 200
    A zde je uvedeno, kolik jednotek energii vase elektrarna ziska dodanim zdroje energie (u kreckoveho kola to jsou k prekvapeni krecci)

    Mimochodem, vsimnete se, ze v "set tttmaterial_Feuerstelle" je "Feuerstelle" coz znamena, ze se jedna o material pro vyrobu prave Feuerstelle(Ohniste), kazda budova zde ma svou koncovku, stejne tak je to i s energii "set tttenergyyield_Laufrad"... jina elektrarna ma jinou koncovku.
  7. Pan Reklama
    Reklama

    Reklama
    Věk: 216
    Založeno: 5. 11. 1984 23.07
    Příspěvků: 5096
    # 1. 1. 2009 22.00 | Odpovědět
  8. Adi-Buddha
    Neregistrovaný
    # 1. 1. 2009 22.41 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.5
    Ted se podivame na stari wigglu. Obycejny wiggl si dozije starosti pouhych 24 roku. Abychom si to zmenili, podivame se na soubor "Z_EVENTS.TCL" ze slozky "\Wiggles\Data\scripts\classes\zwerg". Vyhledame cislo 24, bude tam celkem 2x. V obou pripadech to zmenime, rekneme na 80. Ted delka zivota naseho wiggla by mela byt 80. Ale aby se nam skin wiggla nemenil na stareho jiz od 22 let, tak si podivame o neco nize nez posledni minula 24ka (ted uz 80ka) V zavorkach tam nekde uvidime cislo 22, tak prave to si zmenime rekneme na 60. Ted uz wigglove prezijou docela dost. Nebo si tam dejte cislo o nekolika nulou a budou z nich nesmrtelne blbe elfove, fuj.

    Jinak, v souboru "NAMES.TXT" ve stejne slozce jsou jmena, ktera wigglove mohou mit, pod MALE jsou muzi a pod FEMALE zeny. Klidne si tam muzete pridat sve jmeno, pak uz se jen modlit, aby se ten 1001ni wiggl konecne jmenoval Vasim jmenem.
  9. Adi-Buddha
    Neregistrovaný
    # 1. 1. 2009 23.05 | Odpovědět Windows XP Firefox 3.0.5
    Ted se podivame na silu zbrani a obranu stitu

    Najdeme soubor "FIGHT.TCL" ze slozky "\Wiggles\Data\scripts\init" a v nem tento radek

    fight_weapon Buechse 1.2 0.0 15.0 ballist exp_F_Ballistic 1 0.1 flinte { -1 4 }

    Beuchse je puska.
    1.2 - zde je utoceni na blizko
    0.0 - zde je velikost brneni
    15.0 - zde je utok na dalku
    ballist znamena, ze se jedna spis o strelnou zbran
    exp_F_Ballistic - kdyz bojujete, zkusennosti dostavate do Strelby
    1 - znamena, ze dostanete prave jeden bod ke strileni (snad, jeste jsem to nepozoroval) a kupodivu prave v bodech a ne jak je obvykle zapisovano
    0.1 - tady uz znamena kolik potrebujete mit zkusennost ve strileni, abyste tuto zbran mohli pouzivat. Takze po prevodu znamena 10 bodu
    flinte - tak todle netusim co znamena a to v tech zavorkach taky netusim

    Ted se podivame na tyto radky
    def_hp_ratio Zwerg 0 2.0 0.15 ;# Wiggle
    znamena to velikost zivotu (pro vypocet boje)

    Zwerg je jaky koliv wiggl, at vasi rasy, nebo cizi

    0 - jedna se o svet ve kterem se to hraje. 1 znamena prvni svet, 2 druhy, 0 jste vy. All (ktery je u potvor nize) znamena, ze se mohou vyskytovat v jakym koliv svete

    2.0 - to je vyse vasich zivotu (napriklad Voodo jich maji mene nez vy, a Vampires naopak vice) Netusim ale zdali po tom, co si zmenite rasu za kterou budete hrat (viz vyse) tak jestli se jim ovlivni i tito hodnoty.

    0.15 - urcuje hranici zivotu, nize ktere postava zacina utikat. Tudiz kdyz to propocitame matimaticky, nas wiggl utika kdyz ma mene 30% zivotu

    ten Wiggle po mrizce je uz jen poznamka, co nic nedela... proste wiggl =)
  10. kedaro
    Neregistrovaný
    # 15. 2. 2009 12.52 | Odpovědět Windows XP MSIE 6.0
    díky skvělá práce
  11. VeVe
    Neregistrovaný
    # 15. 10. 2009 17.55 | Odpovědět Windows Vista Firefox 3.5.3
    dobře zpracovaný, todle by pochopil snad i blbec. jen podotknu že pokud máte visty tak ty vám blokují (aspoň u mě to dělalo) uložení souboru po změně, ale stačí jen soubor hodit na plochu nebo prostě někam mimo složku hry, tam změnit, uložit, a naprat zpátky do původní složky odkud ste to vytáhly
    a jinak
  12. Hráč
    Neregistrovaný
    # 8. 8. 2013 18.08 | více :) | Odpovědět Windows 7 Firefox 22.0
    Ahoj pokud jsi nějak pokročil nebo na něco zajímavého přišel mohl by jsi v tom pokračovat :)
  13. Lendjr
    Neregistrovaný
    # 9. 12. 2013 10.31 | langer.ondrej@gmail.com | Odpovědět Windows XP Chrome 31.0.1650.63
    Teda sice je to už hodně stará diskuze .. ale nedej bože kdyby tu autor ještě zaskočil, tak se zeptám.. :D. Jak jsi pořešil snižování nálady? Čím víc zkušeností, tím rychleji se trpaslíkům snižuje nálada a je to pak nehratelný, protože je člověk nestíhá krmit, bavit :D. Prolézal jsem ty texťáky křížem krážem a nikde jsem nenašel nic co by se na ten mood scale mohlo vztahovat. Snad kromě gainů v jednotlivých staveních.
  14. Lendjr
    Neregistrovaný
    # 9. 12. 2013 16.03 | langer.ondrej@gmail.com | Odpovědět Windows XP Chrome 31.0.1650.63
    Tak jsem na to přišel a mám stabilně náladu na 100. Ale tak či tak .. i když už můžu mít všechno na max bez toho aby mi klesali jejich staty, tak je to o ničem. Wiglové se bugnou a nedělají ve volném čase nic jiného než jen kecají. Zkoušel jsem nastavit všechny staty normálně, aby se jim ubírali (hlad, pozornost). Ale stejně ... jakmile mají prostě všechny dovednosti na 100, náladu na 100 a ostatní v normálnu, stejně jen stojí a kecají. I když jim klesá hlad a pozornost pod 50 tak se ani nehnou. Moc by mě to netrápilo .. ale oni se ani nerozmnožují, takže projetí kampaně s max statama asi bude možné pouze s 5 trpaslíky :D
  15. Hajty
    Neregistrovaný
    # 6. 3. 2014 0.14 | Nalada | Odpovědět Windows 7 Firefox 27.0
    Super že si na to přišel a podelis se o to portoze ja s tou naladou mam taky problemy :D
  16. Templayer
    Neregistrovaný
    # 9. 4. 2016 19.01 | Nálada a její problémy | Odpovědět Windows XP Firefox 42.0
    Takže, pokud máte problémy s náladou, mám pár řešení.

    Otevřít soubor genattribs.tcl co je někde ve složce se hrou v texťáku, najít def_attrib atr_Mood 0 1 1 (na konci může být místo jedničky i 0.9 atd, dle verze ... takže raději vyhledávat def_attrib atr_Mood) a první číslo je minimum - stačí přenastavit na 0.4 (tzn. 40%). Budou tak makat a ne dělat kraviny.

    V z_spare_main.tcl najít set moodfactor (pravděpodobně nastavený na 0.003) a snížit, nejlépe 0.00003 a máte klid.

    V souboru sparetimetunes.tcl je, co jaká aktivita přidává (plus nějaké nastavení právě kecání), v tom se prohrabte sami.

    Zatím jsem nic z toho nezkoušel, ale mělo by to fungovat.

Wiggles.xf.cz -> Wiggles -> Tipy a triky -> Scripty, aneb menime svet


Tagy:


Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo šedesát jedna:
*1**2**3**4**5**6**7**8**9**10**11**12**13**14**15**16**17**18**19**20**21**22*

Přihlášení: Login Heslo